förskyldningen från helvetet!

2011-08-31 | 11:11:38 | Allmänt


God förmiddag, eller är den verkligen god? För min del är den ivartfall inte god, var väldigt frånvarande igår pga av en blixtsnabb dunderförskyldning ifrån helvetet. Skrev ju att jag mådde dåligt, men det var inte ens hälften av hur jag mådde senare. Jag pallade inte mer än 30min på jobbet utan fick sedan gå hem, när jag skulle köra hem så kunde jag knappt gasa... fyfan alltså. toppade 40grader med febern när jag mådde som värst, jag kräktes med och då tuppade jag av då min reda svaga kropp inte pallade mera förmodligen. Nåväl runt 23 tiden började febern gå ner igen och jag fick i mig två rostade mackor och en kopp thé, kan varit dom godaste rostade mackorna någonsin!

Idag mår jag lite bättre, är nästan helt feberfri men är jääääääävligt snorig och har halsont. Idag kan jag iaf gå så ska iväg till hästen snart och sedan ska jag gå en lång promenad med Sally.








Kommentarer
Jessi Fox säger:

lovar att jag visar när den kommer ;)



KRYA PÅ DIG STUMPAN!

2011-08-31 | 12:44:22
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback