Dexter

2011-08-12 | 14:19:53 | Allmänt


Hemma igen efter att ha lunchat med pappa, det blev buffé a´la thai/kina inte så himla tokigt. Efter lunchen så åkte jag förbi hästen och gav han sitt stödfoder samt satte på flughuvan och gosade lite. Hann tyvärr bara vara där i 25min eftersom jag ska börja jobba snart, har packat ner lite saker i en väska inför ikväll/inatt (bok, iPad, tandborste och lite sånt).


Igår satte jag på första säsongen av Dexter, jag har faktiskt inte sett det innan men har bara hört gott om det. Första avsnittet kollade jag på, jag tycker redan han är helt crazy, undra hur mycket det spårar längre in hahaha. Jag somnade i början av andra avsnittet, så jag har inte direkt kommit in i det ännu, men jag gillar det redan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback