110810

2011-08-10 | 22:07:49 | Allmänt


Gud jag har fortfarande huvudvärk, antar att jag måste få ordetligt med sömn inatt annars är migränen ett faktum inatt/imorgon. Imorgon ska jag upp tidigt med så inget latande för mig inte trots att jag gärna hade velat kunna ligga i sängen länge imorgon. På fredag ska jag jobba dygnspass igen så då gäller det att jag får sova ut ordentligt så jag ohrkar med 16-11. På lördag blir det nog rätt tidigt i säng med eftersom jag säkert kommer vara tröttare än tröttast.


Morando var hyperstressad idag igen, han har varit det i ett par dagar.... förövrigt så pratade jag och M om att måla om i stallet nu snart, fårse om det blir av eller inte.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback