fredagskväll!

2011-04-08 | 22:42:35 | Allmänt


Gokväll!

Idag har jag jobbat över jobbade 9.30-20 så jag är rätt trött nu, på hemvägen så var jag och kikade och hälsade på hos en som ev. kan komma att få bli Sallys dagmatte 3 dagar i veckan. Ska nog dit på söndag eftermiddag igen. Imorgon hade det varit skönt med en lång sovmorgon men det kan jag glömma för vi har städdag i stallet och jag ska vara där vid 10.30. "städdag" innebär att vi städar och fixar med allt i stallet och runtom och det kommer ta några timmar plus att jag ska rida. Efter det så sticker vi nog emot Uddevalla och hälsar på mamma tills på söndag!

Nästa vecka har jag en lång helg att se fram emot, det ska bli vääldigt skönt. Nu ska jag kika på off the map och the vampire diaries och så tänker jag spendera min fredagskväll (och BB såklart ^^). Har nog en påse popcorn som ska poppas med, blir dock sängen därefter är ju rätt trött som sagt och ska upp någorlunda tidigt imorgon med.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback