110412

2011-04-12 | 20:03:29 | Allmänt


Står och lagar sen mat, men jag är monsterhungrig så det ska bli jävligt gott ändå. Nuggets, grönsaker och turkisk yoghurt m. vitlök och kryddor till det. Namnomnam. Det har regnat idag och det gör verkligen ingenting när jag ändå sitter inne på jobbet, visserligen att det är skönt att kunna sitta på baksidan och glassa. På lördag är det påskmiddag hemma hos mamma, som jag längtar efter att min älskade familj är samlade. Påskhelgen var det ingen som kunde så vi kör lite tidigare bara (:             Leeeeeeta påskägg är givet!


Grillade korv när vi var där i söndags.







Disa har fått fem tjocka små grisar, sallys syskon.








Kommentarer
Anonym säger:

Fin vovve :)

2011-04-15 | 12:53:09
Bloggadress: http://hnv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback