min älskade pärla får komma hem imorgon igen!

2011-04-13 | 21:11:33 | Allmänt


Har jobbat hela dagen i sin vanliga ordning och sedan varit i stallet i den andra vanliga ordningen. Imorgon ska jag börja vid 11.30 - FÖR JAG SKA ÄNTLIGEN HÄMTA MIN BIL SOM VARIT INNE PÅ LAGNING! Jag krockade i februari och har inte fått lämnat in den förens förra veckan så jag har haft pappas s40 i några dagar men imorgon ska jag äntligen hämta ut min babe igen. Däcken böt dom för mig med så slapp tänka på det. Kommer vara så trött imorgon när jag kommer hem, upp och sticka till stallet innan jag hämtar bilen, snabbt hem och duscha och sedan sticka till jobbet och jobba till 19.30. På fredag är jag ledig och det är jäkligt skönt.

min pärla! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback