värdelös match....

2010-09-21 | 22:23:27 | Allmänt


Godkväll allihopa!

Har precis kommit hem efter att ha varit på hockeyn och FYSKAM vilken dålig match. Mobilbloggade därifrån men det verkar inte ha kommit fram? Nåväl, har jobbat några timmar idag - varit iväg med en häst till vetrinären bla. sedan var det matchen som gällde nu på kvällen som sagt. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla Gossip Girl och 90210 innan jag går och lägger mig, imorgon är det som sagt första dagen på MyOne och det ska bli riktigt roligt! :]

.. är fortfarande kamra lös (okej har min system men har inget extra minneskort, har slarvat bort det nämligen!) så är dåligt med bilder - vilket är trist som bara den!









Kommentarer
lucke säger:

trevlig blogg :D

2010-09-21 | 22:50:38
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback