OHNO!

2010-09-19 | 20:59:52 | Allmänt


Nu är jag äntligen hemma igen, alltid så jävla skönt att komma hem och som jag saknat våran säng. Hjärtat kom även upp han med igår, på kvällen så åt vi middag hos mor och åkte även med P&F till Harrys och joinade dom när dom åt, vi drack som sällskap hehe. Vi åkte sedan till Maxi och handlade gotterier och sedan vidare till P&F, E och C kom även och över så vi satte oss och spelade poker. Och idag har vi varit en sväng hos morfar (jobbade 5h idag, förmiddag så hade massa tid över) tillsammans med P&F och lite sådär - har även varit och röstat! NU ska jag bara plocka lite här hemma och efter det ska jag dyka ner i soffan och kika på e2 av The Vampire Diaries som jag missat när jag varit borta. Hade kunnat dela med mig utav bilder men nu är det så att min kamra är spårlöst försvunnen, misstänker att jag har glömt den hemma hos morfar. HOPPAS att jag har glömt den hemma hos morfar, där jag använde den senast ivartfall. Pallar inte om jag har tappat den jag har ju precis köpt den förtusan. :|










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback