thé och alvedon i stora lass.

2010-09-06 | 20:43:16 | Allmänt


Just nu sitter jag och slurpar i mig en kopp thé och kollar på Biggest Loser Sverige, jag mår sämst och det kommer nog bli sängen rätt snart. Behöver dock bädda den och det har jag inte ohrk med just nu så väntar lite till, hehe. Hoppas att jag mår lite bättre imorgon, kommer starta dagen men en promenad på ca. 30min och sedan tänker jag åka till stallet och rida min kära häst som stått stilla sedan i tisdags pga. det svullna benet.

Idag tog jag en ridtur tillsammans med P, red min älskade NischaalaPistol är halt. Varit helt underbart väder i flera dagar nu, hur skönt?



såhär sugen vad hon på att jag tog fram kamran, som om man skulle se av allt skakande ändå? ^^









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback