regntäcke

2010-09-01 | 21:55:12 | Allmänt


Jag köpte ett regntäcke till Morando när vi var på Ullared, tänkte att man kan ju alltid testa? Jag har ju inte jättehöga förhoppningar så att siA men håller det så håller det. Om inte så får jag helt enklet köpa ett nytt! Tänkte ta en tur till Hööks någon dag, behöver köpa ett nytt vintertäcke med och tänker börja spana lite nu. Tänker dock inte köpa ett förens det behövs, änsålänge är det bara ett regntäcke som ska vara och när det börjar bli lite kallare så drar jag på honom det fodrade regntäcket. Kan tänka mig att det blir att jag köper i början av November, fårse hur fort kylan kommer.

Dom hade inte speciellt många som jag kunde tänka mig sätta på honom i huvudtaget, javisst det är meningen att det ska skydda men jag lägger hellre några hundralappar extra och får något som är snyggt på samma gång. Dock så hade dom ett grått som funkade så det fick bli det. Som sagt - testa skadar ju aldrig. right?



reflex längst med sömmarna med, rätt fiffigt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback