nässelutslag....

2010-09-25 | 23:33:09 | Allmänt


Jag har nässelutslag över halva kroppen och jag fick det igår kväll, jag har fått minimal sömn inatt och kommer garanterat bli likadannt idag. Har försökt att kyla ner mig med iskallt vatten men det hjälper dåfan inte det minsta. Dör av det kliandet helvetet, frågan är vad fan jag har fått det utav? Idag har jag jobbat några timmar men förutom det har jag varit på kalas för ena min brorsdotter och lite sådär, snodde med mig den andra hem så vi har lagat god middag och bakat bullar! :]

Just nu sitter jag och kikar på Transformers på 4an, älskar dom filmerna. Ska lägga mig direkt den är slut och försöka somna, fårse hur bra det kommer gå med det jävla kliandet - kan ju inte låta bli att klia heller såklart. Kommer väl klia sönder mig tyP.

S vad dagen födelsedagsbarn. Hon fick ett nytt spel till sitt nintendo DS.







J fick en försenad födelsedagspresent ifrån sin moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback