igår...

2010-09-04 | 13:53:02 | Allmänt


Blev dåligt med bloggning igår, försökte mobilblogga några gånger men hade ingen sändning inne på Karisma. Jag bjuder på ett par bilder från igår. Jag åkte ju och hjälpte K innan alla kom med allting, var lite stressat men vi hann. Hjärtat kom en sväng han med, efter ett par timmar åkte vi hemmåt båda två. Jag med en fruktansvärt huvudvärk, hade stressat som fan och inte fått i mig någon mat tyP. Fick i mig en halv subwaymacka vid halv 8 ungefär och hade inte ätit sedan frukost då, INTE OKEJ.


Vi hade köpt en heliumtub för alla ballonger, röda, vita, blå -  a´la staternas flagga. Och en massa goodiebags bla.



Här har ni en utav världens underbaraste killar, Kevin. Kommer sakna han något så enormt!



Vi grejade med allt på övervåningen medans personalen grejade med en massa nere där vi skulle hålla till.





Linnéa (vi bodde i samma område som små och lekte ihop, hehe) och hennes pojkvän var där.



Kevin, Kevin, Kevin. Måttligt stressad.



Hampus kom med, long time no see.





ja ni ka ju gissa själva varför vi hade dessa muggar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback