höstens färger.

2010-09-27 | 21:05:02 | Allmänt


Direkt hjärtat kom hem ifrån jobbet så stack vi ut på en promenad, gick 4,5km idag och det känndes rätt lagom eftersom vi var monsterhungriga (jag var iaf monsterhungrig, han va nog bara hungrig!). Direkt vi kom hem ställde jag mig och gjorde stuvade makaroner och falukorv + lite stekta kantareller. Träden börjar bli så vackra nu, färgerna kommer fram mer och mer för varje dag. Jag är helt förälskad i träden på hösten, dom är aldrig vackrare än vad dom är denna årstiden. Jag såg ett helt orange/rött träd när jag var ute och red i fredags, dumt nog hade jag inte kamran med mig, men jösses vad vackert det var.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback