first day

2010-09-22 | 08:58:05 | Allmänt


Godmorgon sötgrötar!

Sitter och kikar på Vakna! med the voice just för tillfället, håller på att göra gröt till frukost så jag står mig länge, fiberrikhavregrynsgröt är en bra start på dagen hörrni! :] Har sovit riktigt hårt inatt och känner mig ändå inte riktigt utvilad, Renée ringde och väckte mig vid strax före 7 imorse - hästarna hade lyckats rymma! (Eller ja, en - HENNES! och inte min) och jag kunde givetvis inte somna om på ett bra tag. Borde gått upp då och stuckig iväg till gymmet egentligen. Nu måste jag ta min gröt och sedan fixa lite innan jag cyklar bort till "jobbet" så att siA.

Vi hörs senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback