Bday girl

2010-09-16 | 12:33:09 | Allmänt


Har precis packat klart det jag ska ha med mig till Uddevalla över helgen (ridkläder, gymkläder, mjukisar och en vanlig outift). Först på listan idag står barnkalas för min yngsta brorsdotter, vi har köpt en present hon verkligen ville ha så jag tror hon blir helt tokig :]. Ikväll kommer det bli en ridtur och imorgon så ska jag jobba som sagt, även lördag söndag och kommer hem på söndakväll igen. MAH, jag har glömt packa ner teoriboken måste fixa detta genast..

Det är den här busan som fyller år idag!




.. är riktigt grinig över att jag igår lyckades tappa min hörlurar till min mp3, är sådär nöjd med mig själv. Nu ska jag sluta klaga och äta lite lunch och förbereda mig inför att gå till bussen om ett tag. Jag lämnar min dator hemma så får se hur det blir med bloggandet i helgen, blir ivartfall lite mobilinlägg. Ni får helt enkelt vänta med bilder tills på söndag!
Hörs sötgrötar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback