100920

2010-09-20 | 13:34:15 | Allmänt


Gud vilket tråkigt väder det är ute - det har varit grått sedan jag vaknade vid halv 9 och fortsatt i det tills det för en stund sedan började regna rätt rejält. Har varit och skaffat mig en praktikplats + varit hos AF. Tar mig ca. 7min med cykel till min praktikplats (MyOne, ridsportsbutik samt. hund och katt) och jag börjar på onsdag - ska bli väldigt skönt att ha något att göra om dagarna kan ni tänka er. När jag var klar hos AF tidigare idag så cyklade jag bort och köpte en sallad till lunch på Paprika. Nu gör jag ingenting, ska ta och börja städa här hemma. Måste även iväg till stallet, fårse om jag tar det om ett tag eller om jag gör det ikväll kanske. Vi hörs senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback