101005

2010-10-05 | 12:07:34 | Allmänt


Idag ska jag sticka till Uddevalla för att jobba kvällen idag och imorgon förmiddag/dag, kommer hem imorgon igen så skönt att det bara är en natt utan hjärtat denna gången. Han frågade mig igår om vi inte kunde ta en kvällsfika imorgonkväll, så det är våra planer inför imorgonkväll. En vän fyller år nästa vecka så i helgen är det kalas som gäller (på lördag tror jag?) så det blir lite god mat, en jävla massa tjöt och garanterat en jävla massa fniss och skratt.

En väldigt gammal(och apfulla är vi med) bild på mig och bday barnet. HEHEHE, tänk att vi kännt varandra i 4 år nu, galet fort tiden går måste jag säga.








Kommentarer
Daniel säger:

Jobba så flitigt nu å ge chefen ett rött äpple!

2010-10-05 | 12:18:32
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback