Disney i mitt hjärta foevvvaaah

2010-10-04 | 20:56:42 | Allmänt


Jag har en liten nostalgikväll och ser på gamla Disney filmer bla. dom är fortfarande helt fantastiska. 20år och älskar fortfarande klassikerna såsom - Lejonkungen, Pocahontas, Lady och Lufsen, Oliver och gänget, Pongo och de 101 dalmatinerna, Djungelboken, Herkules, Robin Hood, Pinocchio  and so on... helt enkelt ALLA dom är helt fantastiska allihopa fo sho, ikväll har jag kikar på Pocahontas och Den lilla sjöungsfrun ska snart kika på Balto - ingen Disney men helt jävla fantastisk ändå. Man förstår ju sagan så mycket mer i äldre dagar än när man var 5-6 och kollade så att siA. Jag vet inte hur mycket jag lipat åt dessa underbara filmer på senare dagar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback