minusgrader

2010-10-15 | 20:58:24 | Allmänt


Det är -1 ute så jag tog fram vinterjackan nu ikväll givetvis var mössa och vantar ett självklart val att ha på dig med. Brrr så kallt, det har redan blivit is ute på en pölarna. Hjärtat följde med oss ut så gick vi bort till turren men jag valde att stanna utanför med Sally, hade jag gått in hade jag garanterat kommit ut med något jag har lovat mig själv att inte äta idag. Imorgon Keela, imorgon. (Han köpte iaf loka citron till mig, det tackar jag för!). Nu ska jag tända ljus och slå på OTH och efter det GA. Vad gör ni denna fredagskväll?



Hoppas på en vit vinter iår. Såhär såg det ut i februari, underbart med snö!
(men den får inte komma hit ännu)








Kommentarer
Lavendel säger:

Nej usch för snö, här snöade de igår!

2010-10-15 | 21:03:54
Bloggadress: http://dahlberglavendel.blogg.se/
haidis - säger:

oj vad mkt snö :D

2010-10-16 | 01:33:07
Bloggadress: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback