sjuka jävla människor.....

2010-10-11 | 21:28:17 | Allmänt



Medlem  
Reg: Oct 2010
Inlägg: 9
 
Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig.
Har testat lite att strypa mig själv och hur det känns.
Tog lite smärtstillande för några minuter sedan (100mg dexofen och 1500mg paracetamol), väntar just nu på att det ska börja verka.

Har satt på min webcam med ett program som gör en dump varannan sekund och slängt upp en ftp där bilderna hamnar, kommer posta IP:Port och inloggningsuppgifter innan jag genomför det.




Dom flesta har väl hört om det som skedde på nätet idag antar jag? Så sjukt... jag kan inte ens hitta ord för det. Och att folk sitter och "hejar" på och triggar upp honom, jag förstår inte? Och att folk ens kunde kolla på livesändningen och följde bilderna, vad fan är det för SJUKA jävla personer som vill se när någon tar livet av sig? nog för att man kan vara nyfiken men det finns fan en gräns för nyfikenhet och att vara sjuk i huvudet.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback