potatismos.

2010-10-14 | 19:58:24 | Allmänt


Vi mös som bara den vid stallet, Sally fick dock sitta fast under tiden men precis brevid givetvis. Vi åkte buss för första gången idag (sally alltså) och det gick superbra. Efter stallet så åkte jag och veckohandlade, kom hem, gjorde mat, plockade lite och nu sitter jag här. Dock ska jag snart ta och gå bort till återvinningen med lite skräp, hjärtat följer med bort han med, blir en sväng på ca. 15min bra för unga damens skull för hon har lekt ända sedan vi kom hem så hon är rätt trött, detta blir kvällsrundan för hennes del helt enkelt och bara springa ut och kissa innan vi lägger oss sedan.





Gjorde superduper enkel middag idag - varmkorv, potatismos och bostongurka. Jag saknar alltid potatismos under sommar halvåret, går ju inte göra gott mos på dom potatisarna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback