messmör.

2010-10-24 | 14:51:33 | Allmänt


.. stallet var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig, ska fundera på saken och fortsätta att leta. Jag vill bo på en egen liten gård, kan inte någon trolla fram pengar till det och ge till mig då? Hade varit supersnällt! Just nu sitter jag och kikar lite på tvn, ska snart gå en liten promenad med tösen och efter det fixa mig och åka in till stan med hjärtat och ta en fika.


Fick bli två mackor med messmör på för ett tagsedan och en kopp thé - var så jävla hungrig!



såhär låg Gucc igår och sov, hur söt?







Kommentarer
miss P E säger:

Jag skulle oxå vilja bo på en gård... eller lantligt iaf fast nära till stan. Det hade vart en dröm! Man få väl börja satsa på trissen ;)

2010-10-24 | 15:54:58
Bloggadress: http://dinpetraj.blogg.se/
Gaymasen säger:

När man minst anar - då finner man vad man söker. :D



Och jag har aldrig fastnat för messmör, konstigt nog. Dalkarl som man är. ;D

2010-10-24 | 19:50:01
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback