bdayparty på lördag!

2010-10-07 | 17:02:40 | Allmänt


Har nyss pratat med frugan aka. L i telen och bestämt lite inför lördag, hon fyller ju år så det är kalas som gäller det roliga är att - hon ska först ha match mellan 13-15 och sedan jobba mellan 15-17 och att gästerna kommer vid 18. Ja ni hör ju att det låter aningen.. stressat. Hon ringde och frågade om jag kunde vara "nästan Linnéa" och styra lite för henne medans hon är iväg, javisst kan jag det så åker nog till tjörn rätt tidigt på lördag. Jag ska baka och fixa lite medans hon är på jobbet, hennes sambo skulle förmodligen jobba men om inte så skulle han hjälpa till han med. Har hjälp henne vid dom tre senaste födelsedagarna med att styra lite, hehe. När hon fyllde 19 så bakade vi fan paj halva dagen jag och hon + en till. Men det är hon värd min fruga!





Imorgon tänker jag ta och bjuda på lite gott på jobbet och fira att det är fredag så jag tänker göra en äppelkaka med det receptet jag gjorde banankakan bara att jag tar bort bananen och sätter dit äpplen istället, kan nog inte misslyckas va? Efter jobbet imorgon så behöver jag åka in till stan, alt. gå upp riktigt tidigt på lördag och fixa det då? Måste ju till hästen med.


Vi har så fina och goda äpplen i våran trädgård!









Kommentarer
Anonym säger:

fina bilder :)

2010-10-07 | 21:36:23
Bloggadress: http://fckingcrazy.blogg.se/
emilia säger:

vad mysig er trädgård ser ut att vara! hoppas att kalaset blir roligt!

2010-10-07 | 21:38:32
Bloggadress: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback