101017

2010-10-17 | 12:50:17 | Allmänt



Jag håller på att kika på lite andra stallplatser och har hittat ett par intressanta som vi (jag och medryttaren) ska åka och kika på. Det ringde även en man nyss och sa att han hade en stallplats i torslanda, verkar gå bra med bussar så jag ska nog ta och åka och kika på den med. Ska ringa A och prata med henne om en stund. Annars då? Jag sitter och funderar på vad man kan hitta på idag, det är A som är i stallet idag men jag tar nog faktiskt och åker ut en sväng iaf. Är ju så rastlös, hjärtat ligger fortfarande och sover. Har inte ätit något ännu (lite godis ifrån igår, bra start på dagen - INTE!) så ska göra mig lide havregrynsgröt. Hade velat ha omelett me vi har inga ägg hemma, hur ofta händer det då? tyP aldrig. (att vi inte har ägg hemma alltså).






Kommentarer
Aquarium Maintenance säger:

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-01-24 | 15:29:16
Bloggadress: http://aquarium-maintenance.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback