101002

2010-10-02 | 11:44:21 | Allmänt


Hej!

Har legat vaken från och till ända sedan 8 imorse, vaknade första gången av att hjärtat gick på toaletten och kunde inte somna om men jag ville sova mer så enveten som jag är låg jag kvar och halvsov tills för 20min sedan. Gott att bara ligga i sängen med + att hjärtat fortfarande sover så låg och kramade på honom lite. Han kom inte och la sig förens riktigt sent inatt/tidigt i morse så ska bli intressant och se hur länge han sover idag. Jag ska käka frukost och sedan ska jag sticka iväg till stallet med ett snabbt stopp på jobbet innan och köpa ett nytt fodermått och lite smått och gott, det är inte sol idag men det regnar inte heller (iaf inte än) så jag är nöjd ändå. 
 
Hade ni en bra fredagskväll och har ni några planer inför idag?







Kommentarer
Mekko! säger:

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-10-02 | 16:06:40
Bloggadress: http://mekko.blogg.se/
Moa säger:

Det var jätteskönt att äntligen få göra helg i går :) Satt och gjorde i stort sett ingenting, och njöt bara av att vara fri. Dagen vill jag tillbringa på exakt samma sätt, med att bara njuta, men tror tyvärr inte det går. Läxor som kallar och sånt. :(

2010-10-02 | 16:10:38
Bloggadress: http://moaslillahorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback