101126

2010-11-26 | 16:01:48 | Allmänt



Jag sa ju att jag trodde jag hade lagt kamran på ett smart ställe eftersom jag inte hittade den, igår när jag storstädade hittade jag den inte heller min första tanke var ju givetvis att jag hade tappat den alt. glömt den ute någonstans (hade inte varit helt olikt mig...) ringde pappa i panik och frågade om han kunde leta igenom bilen en gång för mig. Han ringde efter ett tag och sa att han hittade den i bagaget, fint där.

Jag gör verkligen ingenting just nu, hjärtat ska hjälpa sina föräldrar att flytta hela helgen så jag lär bli en del ensam. Imorgon så bestämde vi några i stallet att ta en härlig ridtur tillsammans, och vid 3-4 tiden så kommer den nya hästen och det ska bli intressant. Jag själv har ju bara stått där i två veckor och jag trivs så himla bra, min häst blev väldigt bra bemött av dom andra och accepterades fort, hoppas det går smidigt imorgon med den nya med. Har även insläppet imorgon så jag kommer verkligen vara i stallet hela dagen imorgon, åker vid 11 imorgon och är väl hemma vid 8, det blir att jag får käka middag i stallet. Får göra en matlåda att ta med helt enkelt, får göra det ikväll. Pannkakor kanske?


Sallybally växer något så otroligt.






Kommentarer
Sofia Hassan säger:

Gud vilken söt hund! Vad är det för ras?

Känner igen mig där med kameran xD

2010-11-26 | 17:49:37
Bloggadress: http://sofiahassan.blogg.se/
Sabine säger:

ååh vill bara pussa

2010-11-26 | 19:52:42
Bloggadress: http://enibas.blogg.se/
Sofia Hassan säger:

okej, verkligen superfin :D

2010-11-26 | 20:00:58
Bloggadress: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback