varmt och molningt

2010-05-20 | 13:20:52 | Allmänt


Promenad avklarad, det är 24 grader och molnigt idag, varmt som fasen idag oxå med andra ord dock hade jag gärna haft solen framme så jag hade kunnat lapa lite sol och läsa insmord i lite kokosolja hehehe. Har precis satt på en tvätt och ska ta och kasta i mig något att äta jag är monsterhungrig verkligen. Hade tänkt åka till hästen snart men kom på att det är ju torsdag och det innebär att min medryttare ska vara där idag, hoppas på bra väder i helgen så man får sen en riktig solskenstur när man rider. (PÅMINNELSE TILL MIG SJÄLV - KÖP EN NY FODERHINK!).

Nej nu ska jag ta och få lite mat i magen innan jag hungrar ihjäl.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback