T R Ö T T A S T . S E

2010-05-03 | 01:09:08 | Allmänt



Det går inte att förklara med ord hur trött och borta jag har varit idag. Dagen började ju med att jag åkte till hästen efter alldeles för lite sömn, var där i ca. 3h och sedan så kom jag hem hittade min karl snarkandes i soffan, kännde likadannt så jag kokade lite pasta utan att väcka honom och gick ner och la mig i sängen och tittade på Vampire Diaries, gissa om jag slocknade? EH AH. Vaknade efter ett par timmar - klädde på mig - åkte till hästen igen och sedan åkte jag och älsk in och åt på kebabhouse, har man sug så har man.

När vi kom hem så intog vi soffläge och kikade på Valentine´s Day. Den var underhållande men kan inte säga att den var bra, men helt klart sevärd. Fullproppad med stjärnor ivartfall. Nu så sitter jag duschat och klar för att inta kuddläge för längesedan, imorgon ska jag sova ut något så fruktansvärt och det ska bli så jävla skönt.

.. BTW, vi har nu våran andra resa tillsammans inbokad. I Augusti sticker vi iväg i två veckor. Mitt underbara hjärta, jag älskar dig. ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback