Austinpower is back

2010-05-03 | 12:46:32 | Allmänt



Goddag mina sköna små bönor!  Vaknade när hjärtat ringde mig runt 11.30, skönt att ha fått sova ut nu är jag pigg som aldrig förr. Har ätit och tjaffsat med en riktig bitterfitta på 3 i 10min, fick ÄNTLIGEN telefonen upplåst ni kan nog förstå hur jobbigt det har varit att vara utan mobil ouff alltså. Solen skiner (sken, är ett mega moln på himlen just nu!) och det är 14 grader här hemma hos oss. Har pratat med min underbara vän Kevin som igår kom hem ifrån flera månader i Norge, imorgon så ska vi ses och jösses vad skönt det är att ha han tillbaka i Sverige, dock får jag nog bara ha han här tills hösten för sedan försvinner han iväg på nya äventyr och jag är så glad för hans skull.


Bjuder på två bilder ifrån en kväll vi satt på en brygga och tjötade i timmar juni 2009. Önskar alla hade en sådan vän som Kevin, han är helt fantastisk och det finns inget jag någonsin skulle kunna hålla hemligt för honom.












Kommentarer
Lovisa - En av Göteborgs bloggar säger:

Fin blogg du har!:)

2010-05-03 | 13:42:04
Bloggadress: http://lovezas.blogg.se/
Lovisa - En av Göteborgs bloggar säger:

Sv; Tack fina du! Allt väl idag?:)

2010-05-03 | 13:52:51
Bloggadress: http://lovezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback