100521

2010-05-21 | 20:45:08 | Allmänt



När jag kollade på klockan höll jag på att trilla av stolen, fan den är ju strax halv nio och om man kollar ut känns det verkligen inte som denna tiden. Blir väl ljusare och ljusare för varje dag som går antar jag? Det är nästan helt grönt på träden nu, det har gått väldigt fort dom två senaste dagara, våran häck är nästan helt utslagen med och regnet luktar sommarregn. Ska ta och shoppa ett par jeansshorts i veckan hade jag tänkt, har tappat bort dom två paren jag hade? - hittar dom ivartfall ingenstans.

Är fortfarande helt mätt efter middagen jag lagade idag, blev nudelwook m. qourn. Hade dock slut på broccoli så det blev morötter, paprika och tomat i och jäklar vad jag saknade broccolin. Men men det vart gott ivartfall såklart! :] Ikväll blire enbart mys här hemma, vi hade tänkt att gå på bio men det fanns inga bra platser lediga så vi tar och går på söndag istället.




ni ser vad det börjar bli grönt nu va?



äppelträdet är igång.



tulpanerna har gjort sitt.





Kommentarer
Ida säger:

HAHA, ditt jævla CP! Du er skjønn, håper alt er bra med deg! =)

2010-05-22 | 09:32:06
Bloggadress: http://idapedersen.blogg.no
Madde säger:

Hej! Hur är det idag? Kram

2010-05-22 | 12:13:25
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback