the twilight saga

2010-05-14 | 14:36:16 | Allmänt


.. jag skrev ju att vi har likadann filmsmak istortsätt alltid förutom vissa undantag i ett tidigare inlägg, the twiligt saga är ett utav undantagen.

Hjärtat är inte ett twilight saga fan direkt men han stod ut med att se twilight första gången vi sågs utan gemensamma vänner (bra kille som låter tjejen få en talan om filmval första gången.), när New Moon senare kom på bio så visste han mycket väl att jag ville se den och han går och köper biljetter utan min vetenskap och tar med mig trotts att han tycker dom är värdelösa. Kan vara så att han var ensam om att gått dit på egen vilja av dom killarna som var där i biografen den kvällen.. Jag kan inte låta bli att undra om han kommer stå ut med att kolla på Eclipse nu när den kommer på bio.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback