sunshine today

2010-05-18 | 12:40:50 | Allmänt



Jag gick upp vid 08.20 och stack till gymmet direkt, när jag kom hem så satte jag mig i soffan för att äta lite gröt, la mig ner för att vila magen och så somnade jag fram tills för 30 min sedan inte speciellt lyckat HAHAHA! Nåväl, jag har iaf avklarat gymmet idag och det känns bra. Ska ta och ta på mig lite ordentligare kläder och vänta in pappa som är påväg in hit. Vi ska glida på stan en stund och förhoppningsvis åka till IKEA en sväng, sedan handla och han ville äta middag här idag och krävde tacos. - hur ofta har ni hört era föräldrar kräva t a c o s?  Btw, hur skönt är det inte att solen har hittat hit idag? Så jävla nice jag ska ha jeansjackan på mig fo sho, men nu måste jag fixa mig så jag är klar tills pappa kommer.

Måste ta årets första dopp snart, har inte gjort det än. Andra bullar vart det när man hade havet 200m ifrån huset, fy fan vad jag saknar att ha havet i närheten. Bjuder på en "söt" liten bild där jag ser lite onöjd ut?










Kommentarer
Julia säger:

hejhej allt bra med dig? =)

Kram//Julia

2010-05-18 | 15:51:45
Bloggadress: http://pinkstreet.blogg.se/
bitterfittan säger:

hur är din kväll snygging? (:

2010-05-18 | 19:16:30
Bloggadress: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback