studera?

2010-05-12 | 12:48:04 | Allmänt



Precis när jag klev innanför dörren så började det regna, silken tur jag hade. Hade jag blivit blöt hade jag garanterat frusit till hundra, det är lite småkallt ute faktiskt. Har hunnit med rätt mycket idag, eller ja mycket och mycket men vart effektiv dom timmarna jag varit igång än sålänge. AF avklarat, pratat med flera vikariepooler, pratat med komvux, pratat med kommunen m.m. och nu ska jag sätta mig och söka mera jobb och kika på lite utbildningar.  Jag säger det igen JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT GÅ HEMMA!

Igår kväll så kollades det på hockeyn och sedan gick jag och la mig i stortsätt, tog en helt oändligt lång och varm dusch sedan slängde jag mig i sängen och började kolla på The lovely bones som var totalt jävla värdelös, se inte den.







Kommentarer
simone säger:

Jag är tvärtom, älskar att gå hemma :P

2010-05-12 | 14:18:28
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback