serietönt?

2010-05-14 | 17:02:54 | Allmänt


Har satt på en tvätt, plockat undan lite och fixat i köket och inväntar nu min karl som precis slutade jobbet. Jag kikade på det nya avsnittet av Vampire Diaries förut, där kan man snacka om att jag är fast. Första avsnitten var sådär men nu är jag helt dödskär i den och kan inte vänta tills nästa avsnitt tyP. Har ju även börjat kolla på True Blood och är inne på 9e avsnittet... kan fortfarande inte säga att jag tycker det är bra men det börjar iaf hända lite nu så kanske att jag kan fatta tycke för det.

Har även ett nytt Greys Anatomy att titta på med, blir nog ikväll efter bion kan jag tänka mig.










Kommentarer
Teodortirill säger:

Keep up these useful pieces.

2011-08-26 | 15:53:47
Bloggadress: http://teodortirill.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback