lame as hell

2010-05-15 | 19:47:57 | Allmänt



Gah har inte haft någon som hellst ohrk för något idag inkl. internet och blogg. Har legat i sängen och kikade på True Blood, tog tag i mig själv och började laga mat och snacka om att det var mumsigt. Glömde tyvärr ta kort på det och utan bild är recept jättetråkigt. Vart iaf fläskfilé med fetaostsås och klyftpotatis, satans vad gott. Undertiden klyftpotatisen stod i ugnen och köttet i marinad så sprang jag bort till turren och inhandlade chips, dipp, lite smågodis och Pepsi. Min plan för kvällen är att inta soffan och kika på tvn, har ingen lust för något alls idag. Mår halvkonstigt, kan inte bestämma mig vad det är. mådde illa en stund, sedan huvudvärk, trött, frösen, varm, snurrig and so on. Nu är jag bara helt lam, som en jättetrött lama tyP.



inte dagens godisskål men den innehåller ofta detsamma. Salt och surt dominerar i mina skålar för det mesta, dom färgade skallarna är SÅÅÅ GODA. Nu ska jag gå upp ifrån sovrummet och istället inta soffan.








Kommentarer
Madde säger:

Gud vad gott med godis!!

2010-05-15 | 20:01:03
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
Bloggarmaja säger:

mumms! :o

2010-05-15 | 20:45:13
Bloggadress: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback