jobbsökande pågår!

2010-05-12 | 14:47:41 | Allmänt



Sitter och söker jobb och är uttråkad, det regnar fortfarande ute vilket inte alls är uppskattat när jag hade tänkt att rida ikväll. Har sökt rätt många jobb nu så jag ska nog ta och ge mig strax, två till sen så ger jag upp för idag. Är hungrig som ett djur med så får ta och fixa något att slänga i magen, bara något litet blir ju middag direkt älsk kommer hem. Himla skönt att han är ledig imorgon btw, hoppas det blir bra väder så vi kan hitta på någonting. Om inte så hoppas jag på bra väder i helgen, vill till slottssogen och mysa nämligen.





måste köpa en spargris, lägger små mynt osv i en stor flaska nu nämligen. HEHE!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback