gonna miss it fo sho..

2010-05-20 | 22:08:24 | Allmänt


PUUUUUH vad kvavt ute har mullrat i flera timmar men inte riktigt så det varit här. Någon som haft mycket åska hos sig? Hjärtat hade slut på snus och frågade om jag möjligtvis kunde vara så snäll och gå och köpa till honom, snäll flickvän som jag är så tog jag cykeln bort till statoil, så synd att jag får så jävla ont av den cykeln annars hade jag börjat cykla till hästen dirr.

Jag sitter och funderar på vilken serie jag ska börja kika igenom nu när alla säsongsavslutningar har varit av dom jag följer slaviskt och kommer sakna något så enormt - Gossip Girl, One Tree Hill, Vampire Diaries och Greys Anatomy är det två avsnitt kvar av och dom båda sänds i USA om ett par timmar, vilket innebär att jag ska kolla på dom imorgon och sedan är det slut. Funderar på att dra igenom Ugly Betty? Kollade på det innan sedan så missade jag så mycket och glömde av det så har säkert missat två säsonger vid det här laget. Börjar såklart se om från säsong 1 så jag har något att kika på tyP.

 

 






Kommentarer
Sanna säger:

Hej !

Allt bra med dig denna härliga fredag?



Om du fick välja en helt gratis grej ifrån Chique, vad skulle du välja då?

Skriv vad du önskar här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



så kan du vinna just det du önskar !

Lycka till !

Puss & Kram

Sanna

2010-05-21 | 08:56:03
Bloggadress: http://moonzanna.se
bella säger:

älska one tree hill!! :D

2010-05-21 | 12:52:29
Bloggadress: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback