första Maj

2010-05-01 | 17:55:15 | Allmänt


.. Hoppas alla hade en trevlig Valborg igår med brasor osv. Jag saknade att gå ner och mysa vid en brasa helt klart, det blir det absolut nästa år. Igår så vart jag och hjärtat på bio, meningen var att jag egentligen skulle gått ut. Men ja, planer kan ändras speciellt om man inte hör något ifrån personerna host*angelica*host. ^^


Sitter och söker lite jobb såhär på en lördag, vid ett tiden kom svärmor hit och skulle hjälpa oss med att fixa lite i trädgården. Dom som bodde här innan har nämligen lämnat en jord/gren/skithög som var ca. 3-4m lång och halv meter hög kvar efter sig så den har dom fixat bort idag. Jag skulle varit iväg till hästarna men när jag kommit halva biten på promenaden bort till bussen (gick till buss nr2 idag.. eller började.) så kom jag på att jag glömt nyckeln till sadelkammaren (där har jag även mitt foder) så jag fick vända tillbaka och sura över att jag missar bussen, fick dock fixat så Renée tog lunchen och jag tar kvällen istället.

Medans dom har grejet ute så har jag städat och tvättat. Himla skönt att solen tittar fram lite nu, det skulle ju bli bra väder hela helgen men igår var det mulet + regn och idag har det varit mulet fast nu är ju solen framme ivartfall. Imorgon var planen slottskogen men förmodligen så kraschar dom planerna så vi får ta dom nästa helg. Hoppas att det inte är skinande sol så jag inte behöver vara sur över det hela ;]



nästan färdiga, nu måste vi köpa gräsfrön och så.



Jag är helt förälskad i denna blomma som vi har i vardagsrummet, den röda färgen är sååå härlig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback