Come fly with me, let's fly, let's fly away...

2010-05-05 | 11:10:41 | Allmänt



Pappa har blivit dålig så blir ingen lunch eller strosande på stan tillsammans med honom idag, Angelica hade skickat ett sms och ville leka så får se om hon är sugen på att ta hans plats idag. I vilketfall som hellst så ska jag in till stan och förmodligen köpa en jeansjacka jag kikat på ett tag, vet egentligen inte varför jag inte köpt den än.

Har fortfarande inte klivit upp ur sängen utan ligger här med datorn och kikar runt litegrann, ska strax gå upp och äta frukost för min mage skriker och vrålar om att den är hungrig, leker rövare ungefär. Och på tal om ingenting så den 12/8 så lyfter mitt och hjärtats plan härifrån... - Säve flygplats/Göteborg City Airport som det så fint heter.

Jag och Li i väntan på planet som tog oss till London i April förra året.









Kommentarer
Linnéa Isabelle Photo säger:

Du är guld värd om du röstar på mig här (du får en länkning), jag är nummer 5; http://tinkerbella.blogg.se/2010/may/finalister.html#comment Tack på förhand! :)

2010-05-05 | 14:51:09
Bloggadress: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback