alice in wonderland

2010-05-23 | 23:36:43 | Allmänt


.. och så är jag helt slut ännu en kväll fast jag sover inte ännu ivartfall. Har haft en kanon dag, vaknade i någorlunda tid, solade och läste lite, åkte in til stan och tog en fika och gick runt en sväng och åkte sedan hem och städade lite för att sedan laga middag. Blev en sallad idag av det vi hade hemma; fusilli, tomat, gurka, isbergssallad, kassler och till det så gjorde jag en kallsås på gräddfil, tomat, vitlök, salt, paprikapulver och grillkrydda - den ultimata såsen till grillat, helvete vad god den är.  Efter middagen så åkte jag till hästen och red en helt underbar tur i kvällssolen idag igen, himla sköna kvällar nu alltså.

Just nu gör jag ingenting, ska ta och kolla på Alice in wonderland snart, Rikard är här på besök idag igen (han kom igår åkte hem en sväng förut och kom tydligen tillbaka ^^) och dom sitter och spelar. Imorgon fyller mitt hjärta år så svärisarna kommer nog förbi en sväng på kvällen kan jag tänka mig.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback