100510

2010-05-10 | 22:21:21 | Allmänt



Jag mobilbloggade förut när jag var hos hästen men ser att det inte har kommit fram, vad tråkigt! Nåja, nu sitter jag iaf i soffan och gör ingenting, älsk kollar på lite serier så halvkikar väl jag med tyP. Dagen har varit väldigt händelselös så finns inget jag kan dela med mig av direkt. Vi var och handlade förut och efter det lagade jag en sallad till middag och skyndade iväg till bussen för att åka till hästen direkt efter maten. Imorgon tänkte jag gå upp i bra tid och piro ett imorgon är gymmet och inget annat.



Gjorde en pastasallad m. bacon till middag. Så himla enkelt och fruktansvärt gott, kan lägga ut receptet i ett eget inlägg.



Student inbjudan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback