100506

2010-05-06 | 11:03:55 | Allmänt



Vaknade vid 9.30 men legat kvar och dragit mig tills nu och det vart hur skönt som hellst kan jag lova. Vaknade när Rikard gick ner på toa och sedan satte sig vid datorn, hjärtat spårade och började sätta på en massa musik (han går in på sin dator via internet på jobbet, han är alltså inte hemma.) och Rikard skrek hjälplöst "Det är inte jag - jag lovar!". Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå mest, idag mådde pappa bättre så han ska komma in och luncha med mig och springa en vända på IKEA eller ngt liknande. Termometern i köksfönstret visar 12 grader redan nu, så förmodligen kommer det bli en varm och skön dag idag - vilket innebär att jag ska inviga jeansjackan jag köpte igår!










Kommentarer
simone säger:

Grymt snygg jeansjacka som hänger där :D

2010-05-06 | 12:32:23
Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback