varning för text.

2010-03-28 | 00:05:31 | Allmänt



Jag har bara en sak att säga, igår var en stressad dag. Och idag har jag varit helt körd tyP, flyttade ju Morando igår. Var uppe tidigt och åkte iväg till Uddevalla och där vart det problem med transporter osv. roligt att ha två och helt plötsligt fanns ingen ledig så fick snabbt hyra en på Statoil som tur va. Körde och var på det nya stället närmare 3h för att se att hästarna gick ihop ordentligt + fixade och trixade lite. Hängde upp alla täcken, sadeln, träns and so on. Får inte glömma tillägga att jag sprang in på systemet snabbare än snabbast för att jag var bara tvungen att testa det nya mousserade jordgubbs vinet jag läst mycket gott om. Och kan säkert säga att det var helt underbart gott och kommer nog vara ännu godare en varm sommardag / kväll. Till er med åldern inne - testa Fresita!

Direkt jag kom ifrån stallet så beställde vi pizza och började där efter göra mid iordning för en kväll tillsammans med Caroline. Började på Hard Rock och sedan vart vi på Valand och Park Lane, när jag vid 4.30 bestämde mig för att åka hem så öppnade himlen sig riktigt, riktigt mycket precis jag gått utanför dörrarna. TYPISKT!

Och idag skulle jag varit i stallet vid 11 men ändrade dom planerna och åkte dit vid 1 istället. Sedan där i några timmar och huvudvärken började smyga sig på när jag kom hem vart jag helt död för mycket alkohol + för lite sömn och vatten. Tog två alvedon - duschade och sov i 30 min. Sedan skulle Källman + flickvän komma hit och hämta oss då vi skulle på bio. Skulle kollat på Alice in wonderland men det hade blivit något fel så våra biljetter fanns inte????? Vi fick iaf tag i platser till Green Zone, tyvärr luras man lite på trailern men den vart fortfarande bra men kände att man hade kunnat vänta tills den kom ut på dvd istället tyP. Ytterst trevlig kväll iaf, absolut något jag vill göra om. Vi satt och spelade lite GH efter här hos oss med, hihu.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback