tjörnigt

2010-03-06 | 19:54:24 | Allmänt



Vad ska man säga? Det är fruktansvärt ovärt att må som man gör dagen efter nu för tiden, inte direkt samma grej nu som när man var 15. Förr mådde jag istortsätt aldrig dåligt, nu blir jag dålig för minsta lilla ungefär och det är så tröttsamt. Nu mår jag okej men fortfarande inte helt bra och klockan är närmare åtta, INTE OKEJ!

Vi har ivartfall varit borta på turren och köpte lite gotterier såsom lösgodis, popcorn och Loka. Ikväll ska jag bara mysa framför tvn, ska ta och se ett avsnitt av Greys Anatomy som kommt. Sedan ska jag nog kolla på någon film, eller börja dra igenom någon serie kanske? Time will tell.



Bjuder på lite bilder ifrån Tjörn.
















Daniel och Linnéa.



Trötta kan man säga.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback