Anthon Berg?

2010-03-29 | 19:31:14 | Allmänt



Jag glömde såklart av att blogga imorse som ni kanske har märkt? Vaknade och åkte till AF, var där 9.45 och dom öppnade 10. Där var jag i 1,5h och pratade med en handledare och skrev en handlingplan, ska även få ett möte med en jobbcoach och hoppas innerligt att detta kommer att ge mig något. Fick även några jobb hon tyckte jag skulle söka med. Efter AF åkte jag till ÖoB och köpte regnställ och stövlar till stallet + två refill till toan när jag såg hur billiga dom var 10kr styck.

Efter ÖoB så stack vi och åt på Paprika och sedan körde pappa mig till stallet där jag spenderade resten utav dagen ungefär, var hemma vid 4 igen. Det regnade en skur med sedan blev det lite klarare och precis när jag gick av bussen här hemma så kom solen. Helt underbart att se den igen, hoppas på bra väder i veckan.






Anthon Berg - Strawberry & Yoghurt är helt insane.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback