100317

2010-03-17 | 14:14:34 | Allmänt



Har varit iväg och tränat och kommit hem och ätit, skulle varit iväg till AF men sticker dit imorgon istället då jag glömde mitt IDkort hemma, vilket jag förövrigt måste göra ett nytt mitt ät så olikt mig det kan bli och jag är trött på att folk inte tror att det är jag. Ska nog göra ett sånt EU IDkort, kan nog vara värt? Blir himla störd på vädret idag, imorse va det helt grått och just nu är det fortfarande grått men någonstans där bakom finns solen för det är mycket ljusare och ibland kommer en solstråle fram. + att allt är skit idag och jag har fått en spricka i läppen som jag låter bada i Vaseline idag.




Jag har en dålig vana att alltid ha en burk Vaseline i jackfickan/väskan. Det är bra för stunden men torkar ut något så fruktansvärt när man slutar använda vad jag har hört? Förr va det dock alltid Idomin som följde med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback