100316

2010-03-16 | 18:15:06 | Allmänt



Det blev några timmar tillsammans med pappa idag, först vart vi iväg och kollade på ett ställe där jag har tänkt att ställa Morando, ska bestämma mig under veckan nu om hur det blir. Ska ofc fortsätta att titta runt efter andra ställen för att hitta det bästa och bekvämaste. Sedan vart vi och lunchade på Paprika, köpte ett par böcker och kikade på en säng. Skulle kikat på trädgårdsmöbler men sitty möbler hade inte fått in några än och hann inte springa runt då pappa skulle iväg. Juste ja, jag var även inne på Arbetsförmedlingen och skrev in mig igen, som ni nog har förstått så funkade inte jobbet jag hade, tyvärr. Bara att ge sig in i det jävla helvetet med att söka jobb igen, finns det något som är mer frustrerande?



Älskar Paprikas sallad, mixar alltid min egna. SÅÅÅÅÅÅ GOTT! :]



ett paket ifrån Nelly.com + kassen med böckerna. But I will show u later, för nu ska jag göra mat är hungrig som en varg och hjärtat likaså. Heepåååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback