tulpaner.

2010-03-02 | 17:10:10 | Allmänt



Hemma efter en veckohandling och det belv fyra tunga och överfulla påsar tur att pappa var med mig. Tänkte jag kunde handla själv idag så hjärtat slapp för en gångs skull. Var inne och köpte tulpaner med, tulpaner innebär vår och vill väll skynda på processen lite så nog därför jag köpte dom? Nåja, fina är dom ivartfall. Köpte även lite thé i lösvikt på Kahls en kaffe/thé butik här i Göteborg, ska mysa med en god kopp thé senare helt klart. :)

Just nu sitter jag mest och väntar på att hjärtat ska komma hem. Borde egentligen ta en dans i huset tillsammans med dammsugaren men ohrkar inte just för tillfället. Får bli senare helt enkelt..




tunga, tunga, tunga.



Kustfägring och Mareld. GOTTIT!



tulpaner, tog en blandad bukett :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback