städning på G.... inte så roligt.

2010-03-05 | 16:44:23 | Allmänt



Nu är jag hemma och jag ska ta och börja städa nu dirr, min rygg dödar mig dock snart. Att sova på deras soffa var inte det bästa jag gjort så att siA och när vi spelade Wii igår så råkade Daniel smälla till mig på handleden med sin kontroll och gissa om det gjorde ont och fortfarande känns en hel del? Är livsfarligt det dära Wii Sports höhö. Och det bandet som dom råder en att sätta fast runt handleden räddade nog deras tv igår när vi körde bowling tyP. ^^








Nej nu ska jag börja att städa så jag hinner egrann innan älskling kommer hem, skulle ha städat innan jag åkte igår men allt blev ju så stressat (skulle blivit hämtad när Daniel slutade skolan vid 12, men lektionen var inställd så han ringde och väckte mig vid 10 och var här typ femton minuter senare!). Så nu ska jag koppla in högtalarna och sätta på lite musik och dansa runt med dammsugaren.



Lite David Guetta ft. Kid Cudi - Memories kanske?
MGMT - Kids? EH AH! :D   Dessa två har jag nämligen haft i skallen hela dagen!


You were a child,
crawlin' on your knees toward it.
Makin' mama so proud,
but your voice was too loud.

We like to watch you laughing.
You pick the insects off plants.
No time to think of consequences.

Control yourself.
Take only what you need from it.
A family of trees wantin',
To be haunted.




TRALALALALLALALA LALALA LAAAA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback