MUHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-03-03 | 22:45:34 | Allmänt



Jag har aldrig förstått hur mitt älsakde hjärta kan sitta och spela det jävla CS, och vad jag tycker om det behöver jag inte yttra mig om men ibland är det fruktansvärt roligt att höra på dom för dom är ju helt tokiga, gormar och skriker ut fula, osammanhängande ord och jag vet inte vad. Nyss så slog han i bordet två gånger (han dog antar jag, HÖHÖHÖ) andra gången så ramlade något i golvet och sedan hör jag "buhuhu, hjäälp älskling" med den ynkligaste rösten på länge och lampan ramlade tydligen i golvet. Kunde inte låta bli att skratta och sitter alltid och skrattar här ute i vardagsrummet i min ensamhet åt deras jävla dumheter och hur dom pratar.

Jag själv sitter och slökollar på tvn och drömmer om den där jäkla mockajackan, kommer garanterat drömma om den inatt. ÅÅH, var jag tvungen att se den? Kommer bli helt tokig på det hära. Om man ska göra en kopp thé kanske? och kanske ta en liten mini twister till?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback